Vill inte ha mer snö!

Nu får det allt räcka men som det ser ut nu så lär de bli mycket snö och blåsa igen vägarna...
Hoppas att inte strömmen går, har förberett det med att fylla så mycket hinkar och byttor jag har kunnat med vatten så håller tummarna för att strömmen håller i sig!

Ikväll ska vi skriva kontrakt på marken som ligger bakom lagårn... =)

Imorgon kanske jag ska åka med Therese till Torp en sväng och på fredag ska jag till arbetsförmedlingen igen, helgen vet jag inte vad jag ska göra förutom att jag ska jobba på söndag...

Kör lugnt i snöstormen...

Kommentarer
Postat av: Johnny Olsson

Du é lá rolig !! På vintern skall det vara SNÖ... Gärna mycket SNÖ. Hela Sverige har snökaos utan hos oss, här regnar det ??!! Hur kul é dé då ??

2010-01-27 @ 19:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0