Onsdag 21/7

Har jobbat hela helgen... sen på söndag var jag och Johan med och hjälpte till med djuren på västergården då det brann där... tur att allt gick så bra trots omständigheterna där... de blev lite sent kom i säng halv4 på morgonen och skulle börja jobba kl.7, trött men tog mig till jobbet i alla fall, vid halv tolv fick jag tillåtelse att åka hem och sova då det ändå inte fanns mycket att göra... så somande tidigt på kvällen sen och igår var jag ledig, gött, kände mig fortfarande seg men fick städat och klippt gräset i alla fall...
Nåt som jag inte skrivit om än är att Johan gjorde sönder min bil i fredags... han räkade backa in i lagårdsväggen när han skulle komma och hämta mig på jobbet, han hade lite bråttom... bilen blev lite skev och baklyktan trasig och kofångaren släppte... på lördagen efter jag ahde jobbat så åkte vi hem till Johans bror som fick dra med lastmaskin för att räta upp bilen... så nu ska bara resten lagas och draget måste ju bytas innan ombesiktningen nästa vecka!
På lördag kväll åkte vi en sväng till Sunnanå då min mor och Johnny var där och campade med husbilen, där fick vi middag och gick en promenad runt i sunnanå, rätt fint därt faktiskt och rätt många sjöbodar...
Idag har jag också jobbat och har inget planerat för e.m rätt skönt faktiskt men jag önskade att Johan kunde byta baklampan på bilen då han varit och köpt en ny idag men inte då... skulle vilja åka och hälsa på lille Bigge men de får helt enkelt vänta... beöver ju hämta Selmas vagn också så jag kan köra ponnysarna, ska ju börja tömköra dem i par för att senare sätta dem i par framför vagnen :)

Imorgon ska jag jobba kvällen så då blir de väl inte myck gjort heller :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0