Söndag...


Bästa polare kan man säga... :) jag och kameran är dessvärre ej vänner...
Fast katten e ju en huligan och e överallt verkligen hoppas hon växer ifrån de :P

Nu är 940:n lagad i och bytt drag på, bara kofångaren som ska sättas på innan besiktningen på torsdag hoppas den går igenom men de ska den väl göra när de bara var draget de hade anmärkning på och tyckte vi skulle byta den som lever får se...

I fredags när jag slutade jobbet åkte jag och Johan till torp och biltema för att köpa draget till bilen, sen åkte vi vidare mot vänersborg och kollade lite på bilar, vi hittade inget intressant... sen åkte vi vidare till maxi på överby och handlade mat innan vi åkte hem.
Igår var jag och hälsade på Bigge insåg då hur mycket jag saknar honom så om två veckor tar jag hem honom. Fick även med mig Selmas maratonvagn hem så nu ska det köras =) Ska börja tömköra dem i pra med och se om de funkar för då ska vi köra bröllop med dem sen :)
Sen när jag kom hem så satte jag mig i traktorn och putsade det gärdet vi sått med vall så vi får bort allt ogräs som kommit upp och tur var de att jag blev klar igår för idag har det ju regnat konstant hela dagen så hoppas gräset kommer bättre nu!
Idag har det verkligen varit en sån där inte orkar göra nåt dag!
Imorgon jobbar jag kvällen och dagen på tisdag sen e jag ledig onsdag torsadg igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0