Torsdag 15/7

Igår var jag och Johan och badade på ett väldigt mysigt ställe, en fördetta grusgrop, skitstor men jättevarmt i vattnet :)
Imorse var det att gå upp tidigt då betongbilen skulle komma klockan 7, så nu är det gjutit ute på logen så vi kan göra fler boxar. Inte för att jag tror att det blir fler boxar i år men senare kanske :P
Inte alls så att jag e sugen på att köpa en häst eller så :D
Ska åka till Sandra någon dag så jag kan få provåka MIN vagn... hon har ju lånat den av mig jag har ju inte ens kört i den själv, e väldigt sugen på en körhäst nu!

Måste egentligen städa men har ingen ork just nu... tror att Kickan och Reinhold och alla barn kommer ikväll... så då kan de ju va trevligt om det är lite städat :/

Ser ut som att de ska bli åska idag igen, i måndags kväll när det åskade så satt jag och Johan ute i bilen och kollade i 1½ timme på blixtrarna, väldigt häftigt egentligen så länge de inte slår ner hos oss!

Ne om jag ska gå ut och pussa på shettisarna lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0