Torsdag 29/7

I måndags så hämtade vi våran nya bil =))))))) De blev en V70 årsmodell 2004 jättefin! Jag är verkligen jätteglad!
I tisdags åkte vi ner till mamma och johnny och fick lite middag gott som attan!
Har i veckan motionerat shettisarna ordentligt, igår fick de sig ett välbehövligt bad båda två.
Idag har jag varit med Maria till Herrljunga, hon köpte parselar till shettisarna =) Hon som hade selarna hade  en underbart fin nordsvensk! Blev bara så sugen på en! Vill bara ha!!! Så Bigge ska säljas så snart de går så jag kan få köpa mig en nordis igen för detta går ju inte... :D
Så nu ska jag börja tömköra dem i par så får vi se när Anders har tid och hjälpa mig och Maria lite så vi kan sätta ihop dem framför vagn...
Idag e verkligen en sån där sketväders dag, har regnat hela dagen... har i alla fall fått kört hästarna en sväng, dock blev jag pisseblöt men de gick.

Önskar att Johan vill de jag vill, men han e verkligen svår övertalad... suck...
Imorgon är det jobb på kvällen och sen jobb lördag dag och söndag kväll, sen på måndag tänkte jag att jag skulle åka och hälsa på Frida och lille Adam hoppas hon orkar de :)

Kommentarer
Postat av: tillen

Är det med barn har är så svår övertalad fortfarande??? nu får han väl ge sig;-) de är allt dax nu!!!

2010-07-29 @ 19:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0