Äntligen helg =)

Då var det fredag igen då, jobbade kort dag idag då det inte fanns mer att göra... Veckan har gått fort ändå, men de känns inte som jag fått gjort något vettigt ändå... Hästarna har vilat sedan förra fredagen... ska väl ta ett tag med dem här i helgen... Sen ska jag eventuellt åka med Bigge till Upphärad nästa vecka och släppa han på bete där med en 2åring... så då får han leka av sig några veckor i alla fall sen hem och konditionsträna inför treårstestet och sen har jag bestämt mig för att sälja honom och leta efter en redan körd häst, ingen unghäst...
Han har som sagt inget psyke för att bli körhäst, han e en jättefin och duktig ridhäst men alldeles för tittig och spänner sig för massa saker så de kan ta flera år om jag ska kunna få honom för vagn, och det är inte riktigt vad jag vill. Men Fanny hade jag gärna också sålt så jag bara hade en häst men de får jag ju uppenbarligen inte... :(

Ska väl åka och handla lite, hade tänkt hälsa på våran katt denna vecka men de har inte blivit av... får bli en annan dag... Johan jobbar på mossen hela kvällen idag, där de kör ut torv så honom träffar jag inte förrän sent ikväll...

Jag trivs verkligen jättebra på jobbet, hoppas man får fortsätta där sen när mitt vikariat e slut, vet ju inte va som händer då... vi får se... de e ju sommar och semestrar först, men de går väl fort som attan :P inte för att jag ska ha semester men för alla andra som har det...

Ne får ta och sätta fart, och får ursäkta mitt negativa inlägg förra gången, ville liksom bara skriva av mig när jag mådde skit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0