Midsommardagen

Veckodagarna går fort när man jobbar och va gott det är när man gjort sista dagen innan en lååååång ledighet :D Hehe lång och lång e ledig tills på onsdag kväll för då ska jag jobba igen.

I torsdags blev vårat hösilage pressat och plastat så nu är vinterns foder klart till kusarna :) Gött!
Midsommar afton blev väldigt lyckad och trevlig, Mamma , Johnny, Johans syster med familj och Johans ena bror va här vi käkade god färskpotatis med sill och gräddfil, sen tog vi ett träningspass med brännboll ute på gärdet, båda lagen vann varsin gång så de blev ju rättvist :P Sen tog vi kaffe och jordgubbar med grädda och glass, fruktansvärt goda jordgubbar ifrån Årbergs Jordgubbsodling! Vi riktigt frossade i dem :)
Sen så spelade vi två omgångar med kubb där vardera laget också vann varsin gång så jag tyckte de blev rättvist där med... vet inte om alla tyckte de men... Sen fick vi gå in för då blev de väldigt kallt!
De blev ganska sent och när jag väl la mig i sängen var jag pigg men somnade till slut...

Idag känner jag mig bara allmänt trött... har varit hos Therese och hämtat hem våran kattunge, hon e bara för söt vill helst vara nära hela tiden... just nu sover hon i mitt knä :)

Ikväll kommer Johan och Therese hit och grillar lite med oss de ska bli trevligt! =)

Idag flyttade Fanny till sin nya ägare, hoppas de går bra och att hon trivs där, just nu känns de väldigt tomt eftersom man haft henne i 9år... sen e de ju väldigt tomt hemma eftersom bigge e på bete så nu har jag ingen häst...

Kommentarer
Postat av: Johnny O

VI vann dom "riktiga" omgångarna....

2010-06-26 @ 16:53:48
Postat av: Anna-Carin

Hade missat inlägget om Inas allergi! Vad får hon för foder idag?



Hoppas ni haft en trevlig midsommar!!



Kram :)

2010-06-27 @ 19:00:48
URL: http://Www.lillaliam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0