Nationaldagen

Ja då var äntligen denna jobbhelg över :) Det har gått bra att jobba i alla fall och sol och vackert väder har det varit och jag har cyklat till och från jobbet hela denna veckan, är riktigt stolt över mig själv =)

Har inte fått gjort så jättemycke med hästarna denna vecka, de har blivit någon ridtur i paddocken med Bigge ch långtur med Fanny och i fredags red Rebecka med mig på Fanny och jag Bigge, vi va ute i en och en halv timme, sen va han trött :D men det gick bra i alla fall.

Jag vet inte hur jag ska göra me hästarna nu... jag får definitivt inte sälja Fanny för min plastpappa... han tycker jag ska sälja Bigge istället *suck* Skulle vilja ha kvar honom och inte Fanny men inte då... får se om jag ska ge han en chans till att bli körhäst genom att lämna honom på inkörning eller om jag säljer honom till hösten, ska ju ha mig en LUGN körhäst inget annat... men tankarna far fram och tillbaka och jag sover väldigt dåligt numera om det nu beror på detta vet jag ju inte men... Har lust att göra mig av med båda och inte ha någon som det känns nu menå va jobbigt de e! Vet ju att jag kommer säkert ångra mig hur jag än gör :(

I onsdags kväll så städade jag och Johan ur logen på allt gammalt hö, så nu e det rensat och klart för det nya höet som ska in snart :) Fast vi städade egentligen inte för den sakens skull utan för att jag ska stå och måla alla brädor till huset... man har då att göra i alla fall :D

Igår kväll så kom Mamma och Plastis upp med husbilen, vi grillade gott och spelade yatzy typ hela kvällen... jag vann inte en enda gång ochinte Johan heller... men kul var det i alla fall, vi tog två omgångar nu med vi vann varsin gång så då blev de rättvist =) Att man inte tänker på att spela sällskapsspel istället för att titta på en tv där det inte finns några program ändå?
Dessutom fungerar inte 4 an hos oss längre vet inte vad som har hänt...

Imorgon och tisdag e jag ledig ska bli gött, kanske får nåt gjort med hästarna då... och städat...
Funderar på att hälsa på Tillen och våran katt imorgon... får se va som händer...
Hej svejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0