Onsdag sista juni

Tiden bara rinner förbi, snart e de väl snöstorm igen... :(

I måndags åkte jag till Uddevalla och köpte lite mer grundfärg till huset, hujedamej va dyrt det är!
Sen när jag kom hem så ställde jag mig och grundmålade de resterande brädor som va kavr, bara en si sådär 50st...
På kvällen åkte jag till Johans brors dotter hon klippte mig lite granna, änna gött!

Igår morse kom Sandra och hämtade min vagn hon ska låna till några tävlingar varav den första går av stapeln nu till helgen, typiskt att man jobbar varje helg när de e körtävlingar! :(
Sen åkte jag ner till Mor, vi åkte ner till Mjösund och lade oss på bergen intill havet och solade ett par timmar, riktigt gött! Fast de kändes igår kväll var alldeles röd men de gör inte så ont men de e varmt!
Härligt var det i alla fall, fick en god middag där innan jag begav mig hemåt och täckte brädorna jag hade målat de hade lovat dåligt väder, tur att jag gjorde de för de har regnat lite inatt och nu e de fullständigt skitväder! :(
Typiskt bara för att jag MÅSTE cykla till jobbet idag då Johan har tagit min bil då hans e trasig... hmm...

Tog mig lite sovmorgon idag de va riktigt skönt... ska väl göra ett litet ryck här hemma innan de e dags att sätta sig på cykeln mot jobbet...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var väl tur att vi pressade oss i solen igår, bra väder för kroppen att vila idag.....

2010-06-30 @ 12:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0