Söndag 27/6

Våran katt som ska heta Molly e ett riktigt busfrö, hon springer runt och leker hela tiden när hon inte sover då förstås :) Hon e bara så söt!
Johan och Therese och barnen va här igår kväll och grillade med oss, det var riktigt trevligt =)

Jag började skura rent boxarna igår eftermiddag och fortsatte med detta idag så nu är det färdigskurat men dessvärre har jag väldigt ont i armarna nu men de får väl gå, Johan ska bara inhandla färg så ska jag olja in träet i boxarna och måla vitt på de putsade väggarna sen e det rent och fräscht inför hösten och vintern :)

Har legat och solat en stund idag de va riktigt gött trots att det blåste lite.

Nu på kvällen har jag varit en sväng och hälsat på Bigge, han har det jätte bra :) Leker och busar han med :)

Har dessutom tagit ut min gigg och spolat av det värsta dammet då det är en tjej som ska hyra den av mig till två tävlingar, hon får skura den bättre när hon har hämtat den, de orkar jag bara inte göra...

E riktigt sugen på att köpa mig en körhäst nu, eller låna en nordsvensk som e körd kanske? Ingetr som vet någon?

Nu ska jag borsta tänderna och gå å lägga mig e riktigt trött idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0