Tisdag 22/6

Dagarna går fort när man jobbar massor har jag märkt, då hinner man inte sitta här och skriva...
I torsdags hoppade jag in och jobbade extra, gott med lite extra pengar :) I fredags hade jag bestämt mig för att ta en promenad till jobbet då jag skulle göra kvällen tror ni inte på sjutton att himlen öppnade sig precis när jag gick ut, men jag gav inte upp jag började knalla och gå men men ska ju inte tro att man får promenera i regnet ostört, det stannade flera bilar och frågade om jag ville ha skjuts, jag sa att jag ville gå, ska de va så svårt... men när jag kom ut till asfalten så slutade de i alla fall regna och min promenad gick... precis när jag kom innanför dörrarna på jobbet så började det hagla! Tur att jag slapp de i alla fall...
Lördagen jobbade jag med, på eftermiddagen kom det två tjejer och provade Fanny, jättetrevliga och s bor de inte långt bort bara i munkedal... så i söndags ringde dom och sa att de ville mer än gärna köpa Fanny =) Jösses va saker kan gå fort ibland... så de kommer eventuellt och hämtar henne på lördag.
I söndags åkte jag och hälsade på Bigge och sen Maria en stund på förmiddagen sen jobbade jag kvällen...
Igår var jag hel ledig, asgött va de, låg på altanen och solade en bra stund, klippte gräset och var ute och red Fanny en sväng med en utav inackorderingarna.
Idag har jag jobbat hela dagen och så nu på kvällen har Johan slagit hösilaget för på torsdag kväll kommer Christoffer och pressar och plastar det :) Gott och slippa alla småbalar!
Igår var jag dessutom på återbesök med Inas öra, det såg väldigt bra ut så bara några dagar till med cortision dropparna sen ska jag sluta och se om det kommer tillbaka eller om det har hjälpt att byta foder.

Nu ska man väl snart få hem katten också =) Ska bli kul med en liten pisse igen! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Oj va fort de gick att få sålt Fanny då. =)

2010-06-25 @ 16:33:34
URL: http://websterm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0