Tisdag 8/6

Igår var ingen bra dag, mådde skitdåligt! :( Kände inte för något hade bara lust att gömma mig under täcket för ingenting kändes bra. Alla tankar bara for runt i huvudet på mig... försökte skingra dem genom att åka en sväng och handla på torp, fick köpt nya lakan och påslakan på jysk och en cykelkorg på biltema till min cykel och sen handlade jag lite mat på maxi sen åkte jag hem igen... sen när Johan kom hem var jag helt förtvivlad och visste inte var jag skulle ta vägen... att livet bara kan vara så jobbigt ibland.
Idag känns det bättre men fortfarande ångest hur jag ska göra med min lille kuse... på ett sätt vill jag lämna han på inkörning och se va de säger men ändå så vet jag nog egentligen redan svaret att han inte blir någon körhäst, han har inte det psyket... *suck*

Ne ska ta och försöka rycka upp mig... men de känns tufft...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0