Lördag 13/3

Oj snart har en vecka gått sen jag satt här sist... hmm... jobbat mycke har jag gjort onsdag och torsdag var jag ledig, onsdagen ägnade jag åt att städa lite och red Fanny och gick en promenix med Ina... torsdag var jag upp tidigt, gjorde i ordning stallet och åkte ner mot mamsen, vi åkte till min lillebror i göteborg, jisses vilken liten lägenhet han bor i :P jag hade inte varit där innan... sen åkte brorsan med oss för vi skulle till IKEA. Där handlade jag nya kastruller och lite andra prylar till köket för mina födelsedagspengar jag fått. Där åt vi också en extremt billig middag, köttbullar,mos,sås och lingon för bara 16kr =)
Brorsan tog bussen hem från IKEA och jag och mamsen åkte en sväng till tre hästar, där köpte jag ett nytt vintertäcke till Nelson som va på rea och ett vitt dressyrschabrak som det var 50% på :)
Sen åkte vi vidare för att hälsa på Fabian en snabbis på Vena Dressyrcenter, han har det verkligen jättebra där och roligt att höra vilka ambitioner och mål de har med honom, ska bli spännande att följa hans utveckling :)
Igår städade jag igen, trist de e alltså, ibland önskar jag att det städade sig själv eller att Johan gjorde det men han lyfter ju inte ett finger här hemma, blir så himla trött påt!
Jobbade kvällen igår och idag har jag jobbat dan, har precis kommit in från en ridtur på Bigge och en på Fanny. E riktigt nöjd med Bigge idag faktiskt, lite saker som var läskiga längs vägen men han tog galoppfattningarna klockrent och gjorde inget bus =) Fanny däremot kan jag bara bli så trött på... ser "spöken" överallt trots att man är 14år!
Blev riktigt irriterad på Johan förut och kan nog inte släppa det... blir så himla trött på när man ber han om saker så får man bara negativa svar och alltid när man ska umgås då ska han "vila" (sova)... visst att man kan vara trött men man behöver väl inte ha så många järn i elden då?!
Ursäkta gnällandet ;)

Ska ha MaryKay party snart, vem vill komma? Hade vart kul och veta hur många jag kunde få ihop :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för nåt party???Kram mamsen

2010-03-15 @ 08:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0