Måndag igen...

Dagar och veckor bara rusar förbi, men de e gött att det går åt rätt håll i alla fall och blir vår =)

Helgens jobb har gått bra, hann även med att rida Bigge i fredags en stund i paddocken då skötte han sig jättebra, undrar om jag någonsin kommer skriva att han e en bedrövligt dum häst? :P
I lördags va Johan på klassåterträff från 9:an på Butlers i Trollhättan, han sov inte hemma den natten för han sov hos Tobbe, så igår eftermiddag när jag kom hem från jobbet var det en som låg och gnällde i soffan om att det var synd om honom, men icke! Bakrus är självförvållat därav mitt hånande att jag inte sympatiserar med min gubbe. *haha* och imorse tvingade jag iväg honom till jobbet han va inte snabb ur sängen kan jag säga...

Idag har det flyttat hit en häst så nu är det äntligen fullt i stallet igen och pengar in =) Bigge tyckte han va en lattjo kille som kanske kan leka?! *hmm*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0