Torsdag 4/3

Ja söndagens kvällsarbete var en upplevelse... stressad till tusen då jag körde fast på ett ställe, fick vänta på en traktor som kunde komma och dra upp mig... :P hoppas jag slipper uppleva de igen...
Måndag var jag ledig de va skönt, snöade mycket då så hästarna fick vila, jag ägnade dagen åt att baka efterrätten till lördagens kommande kalas för mig och Johan, sen på kvällen var vi på vägföreningens årsmöte.
Tisdag jobbade jag hela dagen liksom igår. Tisdag skrittade jag Bigge en sväng på vägen, va isgata så han tog de försiktigt, igår var jag till ridhuset med Fanny skrittade och travade bara en liten stund för det var så många där, kände inte för att galoppera då hade man väl krockat med någon... men åkte hem istället.
Idag e jag verkligen skittrött, är glad att en ville byta dagen mot kvällen med mig idag annars vet jag inte hur jag hade orkat dagen... så jag börjar kl.14 idag istället och jobbar till 21.45.
Igår på jobbet hade vi personalmöte, spännande att va med på ett sånt, tårta fick man också från socialförvaltningen.

Ska gå ut och göra stallet nu sen tänker jag sätta fötterna i ett fotbad, duscha och göra middag innan jag ska till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0