Torsdag...

Fick lönebrevet idag... WOW! Roliga siffror :P

Har varit i paddocken och ridit Fanny och Bigge, fanny e som en envis kärring orkar bara inte tampas med henne så länge... hon blir stark som en oxe jag va helt slut i axlarna när jag hade ridit henne men jag hade ju Bigge också så de va bara att kämpa vidare...
Bigge skötte sig galant, red inte så länge men jag fick tre galoppfattningar i varje varv och fattningarna tar han klockrent han vet verkligen va galoppskänkel e =) Och travade framåt gjorde han bra idag, annars när han är spänd så blir han lite tillbakadragen i traven men idag var han avspänd och jättefin!

Så nu känner jag mig lite mör i kroppen, främst i axlarna eftersom jag hade dragkamp med kärringen.....
Snart ska jag hoppa in i duschen och åka till jobbet börjar kvart i 4...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0