Äntligen freeeedag!!!!!

Skönt med helg och lite ledigt :)
Veckan har varit full med jobb och motionering av hästarna, Bigge har skött sig jättebra medans fanny och jag inte är överens för fem öre! Skippade dressyrträningen idag för det... dessutom e de riktigt skitväder regnet bara öser ner...
Idag har jag fått jobba över och dessutom varit i servichuset mellan 12-16, skulle egentligen slutat två men det saknades en som var sjuk som de inte hittat ersättare för så jag ställde upp... gick väl sådär känner jag för jag känner inte vårdtagarna i servicehusen eftersom jag inte jobbat där alls innan, hade kanske varit bra om man fick gå bredvid någon gång där med så man kan alla ställena... men det gick nog bra, de gamla jag va inne hos tyckte i alla fall jag var duktig så nåt bra måste jag gjort :D
Ganska skönt att vara hemma nu, ska få tummen ur att baka till mammas och johnnys kalas imorgon som jag lovat, får väl ta och börja typ nu?! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0