Fredag 21/5

Äntligen helg igen, fast jag ska ju jobba då som vanligt... =)
Igår var jag en sväng ner till mamma, hämtade lite prylar där och sen lämnade jag lite kläder som behövde lagas till mormor, Världens bästa mormor! Kläderna var klara när jag skulle åka hem =) Tack!

Onsadgen blev det motionering av båda hästarna i paddocken sen gick jag bort och släppte dem i hagen hos grannen, så går de där och hästarna går numera ute dygnet runt =) Gött e de att inte behöva gå ut det första man gör på morgonen... Sen var det jobb på kvällen, de gick bra där med cyklade då fram och tillbaka till jobbet kände mig väldigt nyttig!

Sen när jag kom hem igår så fick jag ställa mig och kratta gräsmattan jag klippte på morgonen, det såg nästan ut som jag hade slagit ensilage :D Ändå var det bara 5 dagar sen jag klippte sist... men nu ser det då ut som en gräsmatta igen, får väl klippa den lite oftare nu när det växer så in i bänken...
Johan han grejar lite med altanen när han e hemma, den blir större och större :D

Idag har jag städat en snabbis inne, vart nere och handlat inför imorgon då några vänner ska komma och grilla med oss =) och snart ska jag åka till trestads djurklinik med Ina fick en tid kl.15 så de kan kolla hennes öra, de e inte bra. Hoppas det går fort för jag börjar ju jobba kl.16.30 :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0