Huvudbry...

Helgen har varit bra, fredagen va jag på dressyrträning med Fanny, hon skötte sig som hon alltid gör när hon kommer innanför 4 väggar...
Lördagen va jag en sväng till Nuntorp och lyssnade på Anders Eriksson och igår e.m var jag med med Bigge, könde att jag inte fick ut så mycket av den lektionen för jag var sist på dagen och han sa inte mycket alls, han ville nog bara hem... så jag e lite besviken faktiskt... fast han bekräftade vad jag trodde, att Bigge nog inte lämpar sig som körhäst :( Och det var ju det som var tanken med honom och det är det jag vill hålla på med... Men han har för mycket flyktinstinkt i sig, vet inte var det kommer sig om det är från sin mor eller att han har gått i stor flock från början... så nu går funderingarna fram och tillbaka hur jag ska göra... vill ju ha en körhäst! Fast ändå e Bigge go på sitt sätt... jobbigt e det i alla fall, har god lust att sälja Fanny också men de tror jag inte jag får för min mor...
Innan jag tömkörde Bigge för Anders igår så tittade jag på Jenny som har BERGS LILLA MY, jättefin e hon men de nog för att hon e släkt med Fridolf, nästan en kopia bara lite lägre... usch vad jag saknar honom!
Igår kväll ägnade jag och Johan åt att slå i alla stolpar i nya hagen... 76st snarare som Johan slog i och jag körde gräsklipparen med släpkärran och stolpar och Johan på... de gick fort ändå :)
Och snart e altanen klar med =)

Som sagt har en jobbig dag idag, va uppe tidigt och iväg med Rebecka och lämna hennes sto i Säffle på seminstation, vilket blev lyckat de kollade henne och de ska seminera henne på onsdag så det blev perfekt.
Så när jag kom hem igen la jag mig en stund va jättetrött då jag inte sovit så bra inatt på grund av Bigge...
Nu har jag duschat och suttit med fötterna i fotbadet en stund, ska hitta på nåt att äta innan det är dags för jobbet ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0