Måndag 10/5

Skönt då var denna jobbhelg över... lördag kväll åkte jag och Johan med en kompis i en gammal cheva till melleudscruisingen, det blev lite god dricka och träffade lite folk där =) Mycket trevligt! Men när klockan blev efter ett då ville jag hem! Hade ju varit uppe rätt länge eftersom jag jobbade hela dagen... som tur var så började jag inte jobba förrän klockan 16.30 igår :P Fick ta ficklampan och leta efter hästarna när jag kom hem de va lite mörkt :)
Va lite trött igår som sagt men det gick väldigt bra att jobba ändå.
Hästarna har fått vila väldigt många dagar nu har inte hunnit och inte orkat... ikväll ska jag löshoppa dem och sen blir det hårdträning resten av denna veckan! Ingen vila här inte! :P
Ska ta och äta frukost och sen gå ut och göra stallet för att sedan åka och handla lite och eventuellt lämna in min mobil på lagning då jag inte hör så bra i den längre, vet inte vad som hänt hoppas de går att laga annars måste jag ju köpa en ny...

Kommentarer
Postat av: Frida

Va roligt att ses i mellerud. =) .. blev de aldrig nått båberg? vi åkte till klubben strax efter vi hade lämnat er på shell. spelade ju ett band där med. =) kramar

2010-05-10 @ 20:06:33
URL: http://websterm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0