Måndag igen då...

Fredagen spenderades med jobb, ridning av Bigge vilket gick jättebra, sen va jag med lite när Johan grävde med lilla grävmaskinen, nu är allt färdiggrävt i alla fall så nu kan resten av altanen byggas =) Utbyggnaden ska målas lite också...
Lördagen blev vi väckta av Johans telefon det va hans bror som ville ha kaffe... jag blir så trött när man inte kan få vara ifred! Söndagen var lika dant fast då knackade det på dörren halv9 :( Ibland önskar jag att vi inte bodde så nära Johans familj...
På lördagen fick jag också åka och handla isolering till vattenslangen som går in till stallet då Johan skulle gräva ner den, så snart kanske man har vatten inne i lagårn med:)
Senare på lördagen blev jag ovän med Johan då han hade druckit en massa öl bara för att hans bror va här så jag tappade lusten till det mesta och blev på dåligt humör... men jag åkte till paddocken med Bigge och red en stund, han skötte sig bra, sen åkte jag med Fanny och tömkörde henne sen hade jag ingen ork kvar när jag kom hem... så stämmningen var allmänt dålig här hemma men söndagen var bättre. Jag åkte och löshoppade hästarna, Fanny hoppade 90cm denna gång =) Duktig tjej hon tycker de e så kul! Kanske skulle bli hopphäst av henne? :D
Idag har jag spenderat dagen med att städa, tvätta, göra rent duschen, dammsuga, skura av golven, åkt till Uddevalla och handlat färg till huset, fanken va dyrt de e! Sen hem en sväng och förde över lite mer pengar så åkte jag till Maxi på Överby och handlade mat. Inte det lättaste att handla mat idag för självscanning funkade inte då hela överby blivit av med ström, någon hade antagligen grävt av en kabel... men handlat fick jag i alla fall så nu har jag precis ätit middag och ska ta det lugnt innan det är dags att åka till jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0