Måndag sista maj

Lördag hann jag inte så mycket mer än att packa kläder och sånt sen drog vi mot ödsmål och det stora kalaset :) Köpte lite blommor på vägen ner sen så hjälpte jag mamma att göra maten i stort sett hela eftermiddagen, gott blev det! Var ett mycket trevligt kalas som höll på ända till halv3... sen skulle jag och Johan sova i husbilen, hua mej va kallt det var när man skulle krypa ner under täcket, jag vred upp värmen innan jag lade mig sen några timmar senare fick jag gå upp och sänka värmen de va hett som sjutton :D Sen vaknade vi vid halv11 snåret gick upp och käkade lite frukost sen så hjälpte vi Mor och Johnny att plocka undan efter festen i stallet och plocka ner partytältet som stod utanför. Vid ett åkte vi hemåt trötta som sjutton, la oss i soffan en stund sen så gick jag ut och klippte gräset och Johan tog traktorn och betesputsen och körde av några hagar här hemma.
Sen så åkte vi vidare ut till Johans mamma för att fira henne på mors dag, där fick vi lite fika sen åkte vi hem och även fast jag var jättetrött så hade jag svårt för att somna igår, mycket tankar och funderingar hur jag ska göra med hästarna, jag har eventuellt fått en spekulant på Fanny så jag får se vad som händer.
På onsdag kommer Nelson hem =) så då har jag nåt att köra ett tag i alla fall...
Som sagt idag var det väldigt trögt att komma upp ur sängen... men nu får jag sätta lite fart, ska gå bort och hämta hästarna i beteshagen och sen åka till paddocken och löshoppa dem, sen ska jag jobba ikväll... gäsp...







vadå ha fötterna på jorden??? han har ju alla fötter i luften :D




flätade ner manen idag det är därför han ser så feminin ut :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0