Tisdag 18/5

Det som var så himla gött väder imorse och på f.m men så fort jag slutade jobbet och hade tänkt att lägga mig i solen så börjar det regna! :( Deppig man blir då!
Bytte om direkt när jag kom hem och snackade lite med grannen om jag kunde få låna hans beteshage då Bigge är så dum och inte går och ha med de andra två hästarna, han jagar ju ihjäl det stackars stoet... så han och Fanny får gå själva borta med travbanan istället, så jag har varit där borta och gjort i ordning stängslen så imorgon efter ridturerna så släpper jag dem där sen ska de gå ute på nätterna från och med imorgon =)
Så jag blev väldigt blöt förut så nu e jag lite frusen och fick ont i huvudet så tappade lusten till att rida hästarna idag, de får bli imorgon f.m innan jobbet.
Johan har idag gjutit de sista plintarna till altanen :) Så snart e den helt klar, de gillar jag=)

Torsdag tänker jag åka ner till Mamma hoppas hon e ledig och hemma då, har inte fått tag på henne än... behöver hämta lite grejer och umgås lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0