Torsdag 13/5

Jobbat hela dan och sen hem till min älskling och vi åkte en sväng till Bauhaus då han skulle ha en isolering till vattenslang där, sen hem igen och då precis skickade Tillen sms och fråga om jag va ridsugen och om vi skulle träffas på Nuntorp, jag e ju inte sen med att haka på. Blev i alla fall ridit en stund och väldigt mycket roligare med sällskap =)

Den nya hästen som kom igår kväll, har blivit mega brunstig så jag såg att Bigge har försökt hoppa på henne idag... hoppas han inte får den lille jäkeln han ska liksom inte kunna sånt när han inte har några bollar kvar!

Imorgon blir det jobb till kl.14 sen hem och iväg till paddocken och rida Bigge, nu ska det hårdtränas! :D

Johan har fått lånat grannens lilla grävmaskin nu så vattenslangen till stallet är nergrävd nu i alla fall, sen ska det bara grävas för altanen framför dörren och så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0