Jaha ja...

Då kanske man e dum men jag kunde inte låta bli när tillfället gavs...
Var i Ramnered igår och kollade på nordsvenskar, hade med mig Rebecka som hade fått tipset om detta stället som behövde bli av med hästar för att han inte orkade med eller hade plats då han hade så många.
Så nu har jag ringt och gett gubben besked...
På onsdag hämtar jag henne... ett nordsvenskt brukssto på tre år =) Brun med vit mule och vita tecken i pannan, ungefär som Fridolf såg ut. fast jag kollade inte så noga på henne då hon stod och myste med mig med huvudet på min axel! Hon var jättemysig, hoppas hon blir det här hemma sen med.
Känns konstigt men ändå roligt på något sätt! :D
Hoppas Bigge blir såld snart med... väntar på att hon ska ringa mig igen!

Ska jobba hela helgen, en tjej ville byta så jag gör två förmiddagar istället för två kvällar :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0