Tisdag 2/11

Jobb jobb jobb och ännu mera jobb... känns inte som man gör annat än att jobbar!

Det har blivit tommare i stallet, Caroline sa upp sina platser i onsdags och flyttade dem till grannens stall i torsdags, så nu e det väldigt tomt igen, hoppas jag snart får in två nya!
I onsdags var jag och Cissi och hälsade på Frida och lille Adam, roligt att ses igen
I lördags var det träningstävling på Nuntorp med massa aktiviteter för barn och deras ponnyer, även vuxna. Nelson och Selma lånade jag ut till några som ville hoppa med ledare 10 och 20 cm. Sen körde jag precision med Selma, vi vann :P
Sen har helgen bara runnit iväg känns det som... i söndags fyllde jag och johan i alla hålor på vägen i 3timmar.

Igår var jag till torp på f.m och åt lunch med Nathalie och sen åkte jag hem till Alexandra och fikade sen var det mörkt när jag kom hem... suck detta mörker gör en ju skittrött!

Idag har jag jobbat, har även lagt in om semester första heögen i december så jag får lite ledigt, tror att tomteparaden är då och Johans syskonbarn vill åka häst och vagn i paraden så då får jag ställa upp.
Så det ska bli gott att vara ledig den helgen, ska nog ta ut lite mer semester i vinter då jag har massa dagar att ta ut. :)

Hade tänkt att greja med hästarna idag men har absolut ingen lust i detta vädret :(

Just det har fått en väldigt intresserad spekulant på Bigge :)

Kommentarer
Postat av: Johnny O

Mörkt ??!! 49 dagar kvar så vänder det och blir ljusare igen. Sedan kommer alla JÄV... mygg, getingar och SOLEN så att man bränner flinten. É dé KUL???

2010-11-02 @ 19:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0