Usch sånt väder!

Jäklar vad det snöar idag! Det började snöa ungefär 5.20 imorse sen har det inte slutat, hade ju som vanligt cykeltur på jobbet idag men det vågade jag mig inte på, tog min bil istället, finns ju aldrig jobbbilar till alla...

Inget kul väder idag i alla fall, hade tänkt att få ridit Bigge idag så Rebecka kunde filma lite men det får bli imorgon, hoppas det är bättre väder då, måste skicka iväg filmsnuttar till Ann som är intresserad av honom så hon kan komma och provrida om två veckor :) Hoppas innerligt att hon vill köpa honom!

Imorgon är tanken att hämta nya tjejen, får se hur väglaget blir annars får det bli till helgen. Måste leta upp nån grimma också, vet inte riktigt va hon har för storlek, hon såg inte ut att ha så stort huvud, hoppas det räcker med Full...

Hela helgen har bestått av jobb jobb och jobb, är ledig imorgon sen kväll torsdag och dag fredag sen ledig till helgen.

Helgen är fullspäckad med aktiviteter, fredag kväll ska Maria köra bröllop med Selma så när jag kommer hem från jobbet får jag antagligen göra i ordning henne och åka med när de ska köra. Lördag kväll e det kalas för Johans brors dotter och söndag eftermiddag e det middag hos Mormor och Morfar :) Ska bli roligt att träffa allihopa, är väldigt längesen nu...

Har tagit in hästarna då Bigge nästan stod och hackade tänder, han frös! Han skakade, de har ju varit ute sen 5.20 imorse och det blåsre ju en del så de e inte så konstigt, de tyckte nog det var skönt att få komma in nu i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0