Höst?

Vaknade till ett vinterlandskap, alldeles vitt överallt ett par cm snö och dessutom redan fallit ner från hustaket så en stor snöhög utanför dörren :P Jag gillar inte snö, är glad att jag e ledig från jobbet idag, Johan fick ta min bil till jobbet så jag får vinterdäcken på idag, ska ju jobba i helgen så kan kännas säkrare att ta sig dit då.
Veckan har gått fort, har jobbat alla dagar förutom idag, igår hade vi dessutom APT, jag ska bli ett av två demensombud, så jag ska på utbildning i november, och dessutom brandombud ska på den utbildningen i november också. Spännande :D

I veckan har jag dessutom ridit Bigge två gånger, har inte hunnit rida honom på 1½månad, Malin har ju ridit nån gång men sen har jag nästan bara tömkört, så det var spännande att hoppa upp på honom igen, men han tyckte det var kul han skötte sig bra :)
Shettisarna har däremot fått vila denna veckan, har inte orkat eller haft lust...

Idag ska jag nog spendera dagen till att greja stall, städa, tvätta och kanske baka lite... imorgon ör det delad tur på jobbet, ser jag inte fram emot men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0