Ullared

Igår åkte jag, Alexandra och Mamma ner till Ullared för att shoppa lite... trodde inte att det skulle vara så mycket folk mitt i månaden men ack vad jag trodde fel! Ingen kö för att komma in på Gekås i alla fall men det var inte lätt att ta sig fram med kundvagnen... svårt att hitta vad man hade tänkt att handla och dessutom svårt att tänka när folket i butiken e så stressat och bara skjuver på med sin kundvagn... det va jättejobbigt så vid 13 så gick vi upp till fiket på tredje våningen och köpte oss baguett med brieost och nån salami, det var faktiskt smarrigt och gott med lite ny energi. Fick i alla fall shoppat lite kläder och underkläder både till mig och Johan, sen lite annat småkrafs som man plockade på sig. Nöjd e jag men de hade varit roligar att shoppa längre om det inte var så mycket folk.
Så när jag kom hem gjorde Johan middag, det blev tacos, gott!

Idag jobbar Johan på Grunsbo, så jag har precis kommit in har varit ute hela förmiddagen, gjort klart i stallet och motionerat hästarna. Så nu tänkte jag ta tag i städningen, men blev väldigt trött!

Jobbet går väl bättre men det känns som at tamn inte räcker till till de gamla, men jag gör så gott jag kan, tiden e liksom så knapp, fullspäckat tidsschema hela tiden.
Skönt att vara ledig denna helg i alla fall, så himla trögt att jobba varannan helg! Nästa helg jobbar jag dessutom delad tur på lördag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0