Uppdatering...

Har inte orkat med att blogga då det varit mycket jobb det senaste.
Så sen sist har det väl inte hunnits med mer än jobb och vila... e helt slut efter jobbet och även de dagar jag e ledig, hinner liksom inte vila upp mig... men men... de får gå som man säger. Är verkligen jätteglad för att jag har en fast anställning, de växer inte direkt på träd så jag får kämpa!
Har nu bestämt mig för att sälja Bigge dock är det väl lågsäsong för att sälja häst men man får ju börja annonsera nu så kanske det är någon som köper han till våren. Känner att jag inte har tid och ork med honom och det är synd att han bara ska stå i hagen, han e en häst som behöver jobba.
Vi har i alla fall fått hämtat hem halm så nu ska det väl räcka fram till senare i vinter i alla fall, förra veckan fick de stora hästarna börja äta på hösilagebalen i hagen, den e snart slut nu så den var uppenbarligen god.

I onsdags var jag hos Nathalie och hennes pojkar, vi färgade håret på varandra sen åkte vi in till Lysekil och gick en sväng i stan och i parken, väldigt mysigt, måste göras om igen! Blev dessutom väldigt nöjd med mitt hår! =)
I torsdags var vetrinären här och vaccinerad hästarna, gott att ha det gjort innan vintern.
Igår handlade jag mat på överby innan jag åkte hem från jobbet sen var det hem och mocka åka upp till Brålanda och umgås med Tobbe och Alexandra och hämta Johan på jobbet, han var där och m¨lade brädor till huset vilket han gjort idag med. Undertiden åkte jag en sväng till Cissi och hämtade mina tupperwear grejer jag hade beställt på partyt och sen har jag inte fått gjort så mycke mer luften har äna gått ur mig idag...


TILL SALU





Förra fredagen var Kevin och hans kompis Josefin här och red lite på småponnysarna





Kommentarer
Postat av: Anonym

Goa bilder på Bigge o de små....

Kram Mam

2010-10-04 @ 21:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0