Lördag 11/9

Idag har jag ägnat dagen åt att gå en timmes promenad med Ina, fixat stallet så det bara är att släppa in dem ikväll när jag kommer hem från jobbet och sen har jag precis gjort klart 3 olika middagar. Tacos som jag åt lite av nu och sen köttfärssås och makaroner och köttfärslimpa med potatis, kokta morötter och kantarellsås... allt det sista blev matlådor alltihop. så frysen e nu full med färdig mat :)

Idag ska Malin rida Bigge, hoppas det går bra när jag inte e med.

Saknar min älskling, han har jobbat sen 7 imorse så honom träffar jag inte förrän jag hämtat honom ifrån Brålanda ikväll efter jobbet, hoppas att han inte är för onykter då :P Han ska väl bara hem och duscha innan han åker på festen...

Ne nu får jag försöka piggna på mig lite ska orkar en kväll på jobbet, går ju bättre men är fortfarande väldigt trött i huvudet efter en arbetsdag då det är så mycket nytt att ta in, dock tycker jag att det är svårt nu när man inte fått en riktigt introduktion att man inte kan alla rutiner med allt men men det kommer väl så småningom, hoppas jag.

Nästa lördag drar jag och Maria till Ljungbyhed och kollar på SM i körning, det är maraton då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0