Onsdag 15/9

Känns som att det är helg nu trots att det bara e insdag, men det är väl för att jag jobbat fem dagar i rad och detta e min lediga dag :P Imorgon jobbar jag kvällen sen e jag ledig 4 dagar ska bli riktigt skönt!
I måndags körde jag Bigge till Nuntorp, Malin red honom där, han skötte sig bra trots att han inte varit där sen i mars :P
Igår efter jobbet var jag bara hem och mockade sen duschade jag och åkte till Cissi på tupperware party, hade inte tänkt att köpa något men det blev några små grejer ändå :P

Idag har jag då varit ledig, när Johan åkte till jobbet gick jag och släppte ut hästarna sen mockade jag och gjorde klart i stallet. Sen gick jag in och åt lite frukost och sen tog jag tag i städningen, dammsugningen och skurningen... jobbigt nu nör Ina löper för det blir ju lika äckligt på golvet nästan med en gång igen... men gott att det är gjort idag i alla fall. Sen har jag fått tvättat tomt tvättkorgen, bakat två omgångar med bröd, och två satser kanelbullar alltså det blev 100st ungefär :P Så hälften ska nog mamma få av mig hon behöver nog fylla på sin frys lite :D
Alexandra va här förut och då bjöd jag på kladdkaka :P

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på tv:n innan jag somnar :P

På lördag åker jag med Maria, Anite och Evelina till Ljungbyhed och kollar på SM:et i körning, maraton! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0