Onsdag den 1/9

Helgen gick fort, jobbade ju de sista dagarna i Frändefors känns väldigt sorgligt att jag inte ska jobba där längre, tråkigt när man känner sig som en i gruppen men jag får hoppas att det blir lika bra i vargön. Dock har jag mest ångest att jag måste åka en bit till jobbet, ovant nu när man bara haft 6km...

Från och med i lördags så står hästarna inne på natten, hade gärna haft dem ute ett tag till men då det är så blött i hagarna så tycker jag synd om dem. Så nu står de inne på natten, verkar som att dom tycker det är skönt de vill då komma in på kvällen i alla fall.

I lördags eftermiddag regnade det massor, då gick jag och Johan ut i skogen bakom huset och letade lite svamp, blev inte så många men fick ändå rensa en himla massa då Johan hade fått en stor påse av sin far =) Så nu ligger de i frysen redo att bli något gott i höst :)

Gjorde sista dagen i Frändefors hemvård i måndags och det var äna jobbigt... =( tråkigt när vårdtagarna till och med säger att det e tråkigt att jag slutar... men jag får hålla tummarna att de snart behöver en tjänst til där ute så kanske man kan bli flyttad dit sen...

Igår var Nathalie och pojkarna här och hälsade på, väldigt trevligt, måste bli oftare!
Vi ska ses på torp nästa torsdag så jag håller tummarna att det blir av ;)

Igår kväll kom Mamma och Johnny med husbilen, de har varit på semester med den i en vecka nu mycket trevligt att de kom förbi, vi grillade gott och kollade sedan på fångarna på fortet och time out.
Idag har de åkte vidare till Smögen tror jag, de skulle äta räkmacka där...

Har redan mockat och gjort klart i stallet så nu e det bara motionering av hästarna kvar... men väntar nog tills dimman har lättat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0