Tisdag 21/9

I lördags var jag med Maria, Anita och Evelina till Herrevadskloster och kollade på maratonet, så häftigt, dock blåste det en del så man var helt slut i huvudet sen men många fina pållar som drog vagn :P
Är just nu väldigt sugen på att sälja Bigge... är i valet och kvalet hela tiden men känner att jag inte har tiden att få honom till körhäst själv och har nog inte råd att lämna iväg honom... alltid ska man ha huvudbry om hur man ska göra med saker och ting!

På kvällen när jag kom hem så åkte jag och Johan till Tobbe och Alexandra vi käkade thaimat och kollade på film...
I söndags var det som sagt val, och så var vi och kollade på Johans systerson när han spelade fotbollsmatch sen åkte vi hem så städade jag förrådet så vi fick plats med utmöblerna så nu är allt inplockat för hösten är nog här nu...

Igår var jag ledig med, gott med lite längre ledighet måste jag säga =) Då fick jag motionerat alla tre pållarna och städat inne och tvättat... sen när Johan kom hem så åkte vi en sväng till mamma och johnny fikade fick hämtat mina rentvättade täcken till Bigge, tack mamma!

Idag var det upp tidigt jag gjorde klart i stallet och dukade fram frukost innan jag väckte Johan, han var nämligen ledig nu på förmiddagen då lantmätaren kom kl.10 så vårat markköp blir klart någon gång. Så nu tar det ungefär två månader till innan det är klart... Johan åkte till jobbet när de var klara och jag har gått en promenad med Ina och nu har jag precis duschat och ska strax sätta mig i bilen och åka till jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0