Torsdag 9/9

I söndags kväll så va jag och hälsade på Alexandra och Tobbe när Johan jobbade, vi käkade thaimat och snackade en massa om allt och ingenting :)
I måndags efter jobbet så kom rebecka och hjälpte mig lite med Bigge, vi va i paddocken och tränade med däcket, visserligen bara en sida i taget men övning ger färdighet. Han hade då svårt för när repet hamnade på bakbenet men lugnade sig efter ca 1timme... sen grejade vi med samma sak igår och denna gång gick det mycket bättre, så jag hoppas det kan bli en körhäst av honom ändå, man kastas liksom mellan hopp och förtvivlan när man håller på med honom... men nu känns det som att han kan acceptera saker omkring sig...
I tisdags jobbade jag delad tur, uppe tidigt innan jobbet så jag fick mockat, på de lediga timmarna var jag och hälsade på en vän ifrån utbildningen på komvux, mycket trevligt.
Jobbet i sig går väl bättre, dock är det nog för att jag får gå på dubbelraden, men de känns då tryggare för mig då jag känner att jag inte skulle hitta i vargön.
Har varit ledig igår och idag, idag har jag spenderat dagen med Nathalie på Torp, väldigt trevligt, vi pratade om allt mellan himmel och jord =) och shoppade lite förstås :P Jag köpte två bh på rea väldgt nice, det behövde jag... sen har jag på vägen hem stannat och köpt rosor till min älskling här hemma som kämpar med att få klart huset innan den kalla vintern e här, köpta även en bollkryss som står i utekrukan nu. Tror att Johan blev glad i alla fall för rosorna :D
Hade tänkt att motionera kusarna men har ingen ork kvar har tankarna på lite annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0