Söndag 28/8

Snart augusti slut också, hösten närmar sig med stormsteg...

I torsdags hade vi utvecklingsdag med jobbet på Bohusgården i Uddevalla hela dagen, väldigt trevligt.
Har nu bara 7arbetspass kvar innan jag går hem på min ledighet :) 4 arbetspass denna veckan som kommer sen 3 veckan därpå :P Känns så himla skönt!

Har varit på kontroll hos barnmorskan denna veckan med och allt såg bra ut ska inte dit förrän den 14/9 igen.
Är nu inne i v.30 (29+4 idag) och bebben har väldiga gympapass där inne ibland lite fascinerande hur de får plats att röra sig så pass mycket ändå :)

Övervåningen har de blivit full fart på, har haft en snickare här som hjälpt oss lite grand, så det börjar hända grejer här i alla fall. Hoppas Johan fortsätter så sen så det hinner bli klart innan bebben behagar att komma ut :)
Mamma å jag ska åka till Ullared med deras husbil den 12/9 å då ska de shoppas bebisgrejer :) Jag och Johan ska även ta en sväng till IKEA snart med och handla lite där med.

Har varit ute och gått med Bigge en sväng idag, har inte orkats med på hela veckan, får ju dåligt samvete men vad ska man göra när inte orken räcker till och man inte har någon som hjälper en just nu... suck... han går ju i en större hage än rekommenderat så han får röra sej lite mer där istället och senan har ju inte svullnat så det kan ju inte skada, det återstå at se den 28/9 när vi ska på återbesök till skara igen förhoppningsvis sista gången!
Pärla har fått vila hon med går i hagen å skrotar bara önskar att någon kunde hjällpa mig att hålla igång henne lite i alla fall så hon inte tappar allt och bara blir fet. Men men...

I fredags var jag på överby med två arbetskompisar, jättettrevligt! Jag fick investerat i en ny mobil också, bakade in det i abonnemanget jag tecknade så är riktigt nöjd! En HTC Sensation, har börjat lära mig den nu i alla fall.
Hittade även en overall till bebis som jag ska köpa en annan dag på Lindex, svårt att veta vilken storlek bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0