Torsdag 1 december









Tilda och Alma

Imorgon är Alma redan 4veckor, tiden går verkligen jättefort! Tiden gick mycket långsammare när man gick med henne i magen å väntade på att hon skulle komma tycker jag :D
Hon växer så det knakar igår vägde hon 3770g när vi var på Bvc och var 53cm lång.
Johan är en mycket stolt Pappa och jag är så klart en stolt Mamma till denna underbara varelse.<3
Dagarna går ju till att mata och sköta lillan samt försöka hålla rent å fint hemma, dock svårt på dagarna när Johan jobbar för Alma vill gärna ha min uppmärksamhet...

Konstigt det är 1/12 idag å inte en snöflinga vi sett till än, idag blåser det och regnar igen som det gjort ett tag nu känns det som... tråkigt när det är så mörkt även under dagarna man blir ju inte pigg direkt :P
På lördag är det Tomteparaden i Brålanda, dit ska vi sen tror jag vi är bjudna på lite käk hos Tobias, Alexandra och lilla Tilda :)

Nästa vecka måste jag ta tag i att fixa med julklappar... julen e ju faktiskt snart här...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0