Lördag 19/2

Äntligen en långledig helg, är så skönt att inte ha något planerat =)

Pärla har jag ridit ut på tillsammans med Josefin och Bigge en gång, de gick jättebra Pärla gick till och med först :P
Bigge har kommit in i en trotsperiod, han försöker komma undan arbete genom att gå med högt huvud och sänka ryggen, har fått jobba en del med honom denna veckan, idag var han jättetrevlig i formen :)

Förra fredagen så åkte jag och Alexandra till IKEA och shoppade, helmysigt och mycke nya prylar blev de :D
Johan var på svenska rallyt hela förra helgen, jag jobbade så var inte hemma så mycket ändå.

Har varit mycke jobb de sista, i onsdags var jag ledig och då åkte jag å Alexandra en sväng och kollade på orkidéer, många man skulle vilja ha, jag får avvakta tills jag har pengar till de, fanns jättefina blåa orkidéer :)

Idag gick jag och Ina en sväng till skogen där Johan har grejat hela dagen med att ta ner virke och köra hem det då han fått låna en skogsvagn med kran på jobbet.

Nu får jag fortsätta med middagen.
ha en bra helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0