Fredag 14/1

Gott med en ledig dag idag! :) Sen e det jobb i helgen igen... delad tur imorgon och kväll på söndag... sen skulle jag tydligen komma kl.13 till jobbet på måndag för jag skulle vara med på HLR innan jag jobbar kvällen...

Idag ska jag inte göra så mycket mer än att försöka städa, fixa stallet och köra Bigge en sväng till ridhuset så josefin får rida när jag e med, för på söndag kör jag honom till nuntorp så ska Josefin ha honom där en vecka under sin stalltjänst, nyttigt med miljöträning och att hon rider honom lite på icke halkigt underlag :)

Om en vecka är det 26år sedan jag föddes :) Dock just i år som alla andra år den här tiden i januari så önskar jag att jag fyllde en månad senare... för så här dags efter jul och nyår och en massa räkningar föregående månad så har man en väldigt tunn plånbok:( Så jag räknar inte med några presenter men det kanske man kan få igen sedan :P

Johan grejar i alla fall lite på övervåningen nu så det börjar arta sig =) Till sommaren kanske vi har vårat sovrum uppe istället :D har bara tagit några år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0