Nytt år

Gott nytt år önskar jag alla mina läsare ;)
2010 gick väldigt fort tycker jag men det känns i alla fall som att man ör på rätt sida av året nu i alla fall, snart våren :D
Nyårsafton firade vi här hemma med några vänner, vi bjöd på god mat, en trerättersmeny och gott att dricka med trevligt sällskap. :)

I torsdags var jag på torp och umgicks med Nathalie, mycket trevligt :) Fick köpt ett nytt linne och ett par leggins som jag hade på mig igår :) Sen åt vi på coops restaurang innan vi tog en sväng till i affärerna för att se om vi hittade något mer. Jag var jättetrött i fötterna sen när jag kom hem då jag jobbat hela veckan ju.
Jobbar denna helgen, sen jobbar jag måndag, tisdag, torsdag och fredag sen e jag ledig i två dagar i alla fall, det ska verkligen bli skönt.

Börjar bli nervös inför onsdag med Bigge, tänk om han inte går igenom besiktningen? :(

God fortsättning på det nya året, det hoppas jag på i alla fall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0