Torsdag 27/1

Äntligen torsdag, ledighet och löning :) fast lönen försvinner ju rätt fort till räkningar osv, men ändå :P

Som sagt så har jag ju skaffat mig träningskort på sportlife, och jag har varit effektiv där, känner mg jätteduktig, varit med på core och spinning pass och tränat själv däremellan, en bra present till mig själv tycker jag. På måndag ska jag å Tillen va med på zumba pass, ska bli kul och testa :D

I fredags när jag fyllde så kom Alexandra och tobbe hit och käkade lite mat och drack lite gott med oss, sen på lördag så kom Mamma och Johnny upp och fick lite middag med, fick lite kläder i present. Dock väntar jag fortfaramde på en present från Johan men jag förväntar mig ingenting för då blir jag inte besviken...

Bigge skötte sig bra under förra veckan när Josefin hade med honom på skolan :) de kommer jättebra överens, så nu e hon här nästan varje dag och grejar med honom, idag har hon dessutom ridit lite på Pärla när jag ledde dem, Pärla bryr sig ingenting och hon fattade vad Josefin ville med skänkeln efter ett par gånger, så hon e nog inte svårlärd i alla fall :D bara inkörningen kvar sen :)

Har lite go träningsvärk idag efter ett gött core och spinningpass igår :P

Har varit ledig idag och varit på torp och umgåtts med Nathalie,  vi spanade i lite affärer och åt lunch, sen handlade jag mat innan jag åkte hem, det behövdes fyllas på lite, typ tomt överallt...

Ska snart iväg på vägmöte, lika trist varje gång men måste ju gå då jag e med i styrelsen.
Imorgon e det jobb hela dan sen direkt till sportlife och va med på ett corepass igen :)

Kommentarer
Postat av: Frida

usch då.. tycker väl att johan kan köpa nått litet i alla fall....

2011-01-28 @ 17:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0