Onsdag 20/7

Idag har jag gått 24 fulla veckor går in i v25 :) Nästa onsdag ska jag till barnmorsakn igen och kolla läget.
Bebben grejar som bare den i magen ibland så hela magen studsar :) ganska skön känsla!

Helgen som var blev en slapphelg både för mej å Johan då det var de sista dagarna på semestern så det blev inte så mycket gjort här...
Kört Pärla har jag gjort och hon sköter sig bra, Johan gick med en dag så vi körde lite på vägen ochdet gick också bra fast hon är väldigt spänd när man går iväg från gården själv men det ska vi träna bort :P

Är ledig idag efter två arbetsdagar, det har varit tufft att jobba, känner av ryggen och när jag kommer hem e jag helt slut i ryggen... så får se om jag orkar jobba mina % ända fram till jag går hem på havandeskapspenning. Ska prata med barnmorskan om de nästa vecka...

Igår fick våran V70 lite service, så nu e den nöjd ett tag till dock måste vi greja med framvagnen på den innan besiktningen... får se när de blir av.

Nu ska snart sovrummet däruppe påbörjas med, bara Johan tar hem material till de, börjar ju snart brinna i knutarna annars :P

Ne ska försöka få gjort nåt idag, ska nog passa p att klippa gräset innan de blir mer regn och sen städa inne och fixa med hästarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0