Tiden går...

Tycker just nu att tiden går sakta, men de e bara för att jag blev framflyttad i datum med bebisen 1½vecka, men de e nog snart gjort... vill att de ska vara november nu! :)
Har börjat bli lite rund om magen i alla fall :) har dock fortfarande inte så stor matlust...

Bigge han går där han går, senan verkar inte bli bättre. Önskar just nu att det var den 29/6 så vi e på återbeök så han kan få ett nytt utlåtande, tycker just nu bara synd om han och han har dötrist... :(
Pärla måste jag börja greja med, har varken haft lust eller ork den senaste tiden...
På torsdag åker Selma och Nelson till sjuntorp på shettisridläger och på fredag kommer det två hästar hit på bete.

På fredag e det två veckor tills jag går på min semester längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0