Onsdag 14/9

Har varit på kontroll hos barmorskan idag och allt så bra ut, ska dit om två veckor igen.

Har dock fått tillbaka problemet med mina urinvägar, fick åka in till Näl natten till i fredags och låg inne till lördags, har det konstaterat att det är vidgat njurbäcken på båda sidor men värst på höger sida vilken jag fortfarande har ont i hela tiden, äter alvedon men de hjälper verkligen inte. Pratade med läkare på förlossningen idag och han skerv ut en suppositorie med morfinpreparat som jag kan ta när det är outhärdligt men ger det inte med sig tyckte han jag skulle komma in igen... suck hoppas inte detta fortsätter de 8veckor som e kvar! Orkar inte det!
Det är ju nu jag ska kunna njuta av att vara tjock ett tag till innan den behagar att komma ut... men denna smärtan är verkligen döjobbig.... känns som jag bara gnäller men det är så jag har det just nu :(

I måndags så var jag, Mamma och Mormor till Ullared, jag fick handlat allt till bebis så nu håller jag på att tvätta alla kläder och andra grejer till den :) Bara spjälsäng och madrass som ska inhandlas nu och det ska vi fixa på ikea nån dag :) Sen ska ju så klart sovrummet bli klart också men det är på god väg :P
Det är i stort sett bara innertak osm ska sättas upp, tapetsering, olvläggning och lister kvar att göra i sovrummet :)

Ja jobbat färdigt har jag ju gjort för ett tag gjorde sista dagen i torsdags känns så himla skönt!
Var och hade medarbetarsamtal med chefen idag och hon önskade mej lycka till.

Hästarna går bara och skrotar i hagen, har ingen ork eller lust att greja direkt med dem men de får- kommain på nätterna i alla fall så blött som det är ute :P

Vet inte vad jag ska skriva mer, har bara så jäkla ont så kan bara fokusera på de... hoppas de ger medsej snart annars vet jag inte vad jag gör :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0