Fredag 31/8

Att en månad går så fort, tyckte inte det var längesen jag skrev här ju :P

Johan håller febrilt på att bygga två boxar till, hästarna ska stallas in imorgon så lite brådska e det, men han har varit grym så det är ytterst lite kvar :) Min duktiga älskling, kan inte göra annat än att berömma han för en sån händig gubbe jag har!

Alma e det full fart på hon ställer sig upp överallt mot saker går med sin läragåbil och kryper har hon börjat göra istället för att åla, min stora tjej, hon är 10månader på tisdag <3

Vi köpte 5tackor till i början av augusti, så Elvis har å göra i vinter, 12stycken att betäcka då, hoppas de blir lamm på allihop ;)
Snart ska bagglammen skickas till slakt, de börjar bli väldigt stora nu, fåren ska få gå ute i alla fall en månad till troligtvis beroende på vädret.

Jag å Johan åkte på tu man hand å käkade på shanghai i Trollhättan för ett par veckor sen medans Mamma å Johnny passade Alma, de var jättemysigt att komma iväg själv ett par timmar utan att ha en dotter att passa på, fast ändå hann man å sakna henne lite eftersom man e van att ha med henne överallt :)

Igår var jag å Alma till IKEA :) alltid lika kul å shoppa där, trots att man inte tänkt å handla nåt större så handlar man ändå för ca 900kr :P Spanade in lite möbler till Almas blivande rum som Johan ska börja på nu i höst å en ny tv-bänk... köpte bara massa småprylar dock men mycket bra att ha bland annat ett sängöverkast å kuddar till våran säng. Sen stannade vi hos Mamma å JOhnny på vägen hem och umgicks med dem ett par timmar då de ska åka iväg med husbilen i två veckor så de ville ju träffa Alma, mej e inte så noga :P Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0