Året snart slut...

 
Ja då är snart år 2012 till ända, kan ju sammanfatta det som ett innehållsrikt år som mammaledig och gravid åter igen :) Å två barnrum är när som helst klara, bara lister och fönstersmygare kvar!
Ska bli så skönt när huset e färdigrenoverat så Johan kan fokusera lite mer på Alma mig och den nya bebisen! Men jag vet hur det kommer bli med det, han har myror i fingrarna alltid nåt som ska grejas med om han inte jobbar förstås.
Julen har firats, mycket julklappar fick Alma, bland annat en Twistcar, leksaker som låter, pengar till att köpa möbler till hennes rum och en massa annat som jag redan har glömt...
Idag är en sån där skitkass dag både humörsmässigt å känslomässigt... suck... å inte blir de bättre av att de regnar ute och är världens isgata! höll på att inte kunna gå upp till stallet förut! hoppas de regnar bort så i alla fall gruset kommer fram så hästarna å vi slipper halka som bambi på hal is...

Nyår kommer spenderas här hemma med ett flertal vänner och barn :-) Ska bjuda på lite god mat å sådär.
Sen ska jag troligtvis träffa Nathalie på onsdag :-) Va längesen nu!

Försöker få motivation till att göra nåt idag men orkar bara inte... inte laga mat heller... Johan är ju iväg å jobbar som vanligt så...
Lägger upp lite kort istället från jul.

Hjälper Pappa å klä granen :)
 
 
 
 
 
hemma hos Farmor och Farfar
 
Mormor, Alma och Twistcaren ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0