Tisdag 4/12

Alma 13månader idag :)

Å här har det snöat några dagar nu först idag det lägger sig lite mer å rysligt kallat e det med, vill inte gärna vara ute, men det blir mycket ljusare med snö iaf :)

Övervåningen artar sig mer Mamma och Johnny var här både lördag å söndag å hjälpte Johan, så nu är det bara gips som ska upp innan innertaksskivor, spackling och tapetsering och golvläggning kan ske :) heja heja fårman väl säga jag som får ha Alma under tiden annars hade jag oxå hjälpt till lite mer, står för mat och kaffeservice istället :P

Var hos min barnmorska häromdagen och kollade blodtryck, hb, blodsocker, vikt (skäms över den just nu) och lyssnade på bebbens hjärtljud, så härligt att höra! Nu ska jag inte på kontroll förrän i början av januari om jag inte blir dålig med njurarna som jag blev med Alma innan det, sen ska jag oxå gå på vattengympa iaf 5ggr from 15/1, är nog välbehövligt.

I lördags var vi på den årliga tomteparaden i Brålanda, Alma blev lite rädd för tomtarna då de skulle komma fram till ansiktet på henne hade jag oxå blivit, det var kallt å stå och titta så efteråt åkte vi hem till Tobias, Alexandra och Tilda å käka mat och satt där hela kvällen å tjöta, väldigt trevligt.

Imorgon e det dags å åka å bada i Mellerud igen om det inte snöar för mycket :) Alma tycker det är jätteskoj, har varit iväg en gång i veckan nu :)
Dags å kolla om <3 har vaknat, sover gott ute nerbäddad i vagnen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0