Torsdag 13/12

Lucia idag, fint vackert vinterväder! Hoppas de håller sig så här fint ett tag till.

Går idag in i vecka 26, alltså gått 25fulla veckor snart så man kan börja räkna ner, e väldigt mycket liv och rörelse i magen stundvis väldigt mysigt dock får den ju gärna låta bli å klämma på min blåsa ett tag till :-P Å tjock e jag, undrar va de ska sluta denna gång... blir till att ta tag i det till våren sommaren när denna krabat har kommit till världen...

Övervåningen artar sig mer och mer, Johan har vart ledig nu i två dagar så snart e all gips uppe, sen dags å börja spackla å sånt :)
Imorgon ska han troligtvis vara ledig igen å då ska vi åka å fixa golv, innertak och tapeter :)

Igår var jag å Alma och badade i rådahallen igen med Åsa å Emilia, alltid lika trevligt å tjejerna har megakul, Alma e väldigt stadig i vattnet, min stora tjej :)

Saknar min älskade Pärla när de e så gott väder, riktigt ridsugen! Men nu kan jag ändå inte rida så de kvittar väl... men måste få tummen ur att åka å hälsa på henne snart i alla fall, vet att hon har de bra å hon e iväg å blir hopp och dressyrtränad av dottern i familjen å massa turridningar :) Hon kanske inte ens vill flytta hem igen? :( Hon trivs ju så bra :)

Alma å Morfar på Almas födelsedag, Alma fick då såklart ett par skidbrillor ;)
 
Alma uppe och kollar renoveringen av hennes rum, november 2012.
 
Alma fick en gunghäst av sina kusiner häromdagen som de hade när de var små :) väldigt skojig!
 
Mammas lilla hästtjej! <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0