20/2

Då var dopet avklarat, vi hade det i Frändefors Kyrka i söndags, Alma skötte sig jättebra å va jättesnäll.
Kalaset efteråt hade vi i församlingshemmet där vi dukade på lördagen.
Det var jätteroligt att det var så många som ville komma, å Alma e jättenöjd över de fina presenterna!
Lägger ut några kort från min kamera, blev bara några stycken då Johnny tog med sin kamera så jag kanske får en skiva med kort ifrån han sen ;) blev i alla fall några ifrån kyrkan.




Faddrarna Johnny och Gabriella å prästen Ralph.


Våran lilla busunge!

Annars rullar dagarna på och Alma e snart 4 månader å då ska hon få börja med smakportioner :P
Nån ikeatripp har de inte blivit än men vi måste åka dit snart å köpa lite prylar till Alma :D får se hur mycket pengar de blir över när räkningarna e betalda...
Några promenader e nu svårt att få till då grusvägen här e som en isgata den vågar inte jag ge mig ut på, tänkte jag skulle åka till sportlife imorgon och börja träna igen :) e nästan ett år sen jag var där sist :P ska bli gott å röra på fläsket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0