Alma 2månader :)

Idag är Alma 2 månader gammal, tiden verkligen rusar iväg :P

Förra veckan var vi och hälsade på mitt jobb, de blev bebissjuka allihop tror jag :P De va kul å träffa dem igen.
I fredags tog Johan ledigt från jobbet så åkte vi till överby och shoppade lite kläder och mat, Johan investerade i en kostym som var på rea, den hade han på sig på nyårsafton, han e riktigt stilig min karl :D
Nyårsafton firade vi hos Tobias, Alexandra och Tilda och några till var där, väldigt trevligt och mycket god mat som Alexandra hade gjort :)

I måndags var vi och hälsade på lille Wilmer som är min arbetskompis bebis som föddes 1:a advent, fast han är ju inte så liten dock, han e ju större än Alma :D
Utvecklingsmässigt så märker man nästan någon ny förändring varje dag på Alma, är så mycket som kommer att hända det närmsta året :) Denna veckan har hon upptäckt sina händer.

Lägger upp lite bilder...


Alma å pappa ligger å spanar på julgranen






händerna är spännande :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0